Shopping Mall

Sunday, May 22, 2011

Trip To Mukah

Salam,

Ya, aku skarang dalam pejalanan ke mukah. Alone. Bini & Anak ku terpaksa kutinggalkan di Sabah. Skarang ni aku berada di Airport Miri. Sedang menunggu Flight ke Mukah pada jam 12.55pm ni. Nasib baik dapat cek-in awal td. Kalau x, tepaksalah ke hulu ke hilir bawa Beg besar-besar.. Aku bawa Beg besar 2 buah, dan kotak sebuah. Jumlah berat bagasi 40 kilo lebih. 20kilo lebih dari had yang dibenarkan. Apa lagi, tepaksalah membayar kepada Maswings RM100. RM5 untuk setiap kilo yang lebih. Tapi tadi bila aku cek in untuk flight ke Mukah, dorang cas RM29 jak. Kenapa murah pulak? ka sebab flight ke Mukah naik Twin Otter jak? Em.. Musykil. Tapi baguslah kena cas murah, save bajet aku. hehe. Hm..2jam lagi mau boarding ke Mukah. Mau Google hotel murah di mukah dulu. Sebab malam ni kena bemalam di bandar Mukah dulu. Bisuk baru direct ke Politeknik Mukah untuk lapor diri di sana. Sekian, nanti aku update lagi...Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda yang membina./ Thank you for your helpful comment.