Shopping Mall

Monday, May 30, 2011

Second Week Service at PMU

Hari ni start minggu kedua aku berkhidmat di PMU.. Minggu ni pula minggu kebanyakan staf jabatan aku dan jabatan2 lain bercuti. Maklumlah, 1&2 jun (Rabu & Khamis) ni cuti umum sempena Gawai. Ngam2 pula cuti semester, xda kelas, jadi ramailah yang apply cuti rehat.. Tinggal lah beberapa orang saja di ofis jabatan aku. Sungguh la sunyi dan buring.. Sudahlah internet xda. Mungkin semua staf UTM (Unit Teknologi Maklumat) sedang bercuti..nasib baiklah aku ada broadband, dapatlah online..


Ndak banyak keja pun hari ni.. cuma peristiwa penting hari ni, aku pegi SESCO, urus pemohonan sambungan bekalan elektrik untuk rumah aku di PMU. Petang ni baru dorang sambung karan di rumah tu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda yang membina./ Thank you for your helpful comment.