Shopping Mall

Sunday, May 29, 2011

Rumahku Syurgaku

Salam.. hari ni aku masuk ke rumah kuaters PMU yang diamanahkan untuk ku.. Setelah 5 hari memohon rumah, akhirnya dapat jugak aku.. Best rasanya. Tadi petang dengan semangatnya aku membersihkan lantai rumah. Sapu & aku mop jugak..Walaupun ada beberapa kekurangan, tapi xpalah.. sabar saja.. Ni la antara gambar yang aku sempat ambil:
Set sofa di ruang tamu. Beg ku masih kuletakkan di sana.

Rak buku juga di ruang tamu.
Ruangan ke bilik tidur.
Ada ruangan untuk meja dan rak. Asalnya ruang ni kosong, aku pindahkan meja dan kerusi tu kat sini. Ruang ni akan jadi tempat aku buat kerja lah nanti.
Master bedroom. Ada almari dan tilam queen size. kena beli katil lah nanti. Meja grey tu akan ku pindahkan ke ruang study kelak.

Tandas master bedroom. Belum siap cuci lagi..
2nd & 3rd bedroom.

2nd bedroom. Ada alamari, tiada katil dan tilam.

3rd bedroom. Kosong. Tiada apa-apa perabot.

Ruang perjalanan ke ruang tamu dari master bedroom.
Tandas luar.

Pintu ke dapur.

Meja makan.

Kabinet dapur.

Beranda dapur.

Beranda depan.
Ni lah masalahnya. Burung besarang di siling beranda depan. Besar lagi tu sarangnya. Akibatnya berlakulah seperti gambar di bawah ni..:
Tahi sang burung.. alahai.. sabar ja lah..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda yang membina./ Thank you for your helpful comment.